Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma pieprasīšanas kanāli - klātiene, jebkurā dzimtsarakstu nodaļā.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
1. iesniegums;
2. personu apliecinošs dokuments;
3. reģistra izmaiņas pamatojošie dokumenti vai to notariāli apliecinātas kopijas;
4. dokumenti, kuros veicamas izmaiņas;
5. valsts nodevas samaksu apliecinošs dokuments;
6. saņemot dokumentu, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments.Pakalpojuma saņemšana
Pakalpojuma saņemšanas kanāli - klātiene, iesniegumā norādītajā dzimtsarakstu iestādē.
Ar pakalpojuma saņemšanu saistītie maksājumi:
1. Valsts nodeva par civilstāvokļa reģistru ierakstu papildināšanu, labošanu, atjaunošanu vai anulēšanu - 7 EUR (MK 24.09.2013. noteikumi Nr.906 Noteikumi par civilstāvokļa aktu reģistrācijas valsts nodevu). No valsts nodevas atbrīvo (uzrādot attiecīgu statusu apliecinošu dokumentu):
2. personu ar I vai II invaliditātes grupu;
3. personu, kura atrodas pilnā valsts vai pašvaldības apgādībā;
4. personu, kura normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir atzīta par trūcīgu;
5. bāreni vai bez vecāku gādības palikušu bērnu pēc pilngadības sasniegšanas līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai;
6. daudzbērnu ģimeni, ja tai uz vismaz trim tās aprūpē esošiem bērniem, tai skaitā audžuģimenē ievietotiem un aizbildnībā esošiem, ir noteikta viena deklarētā dzīvesvieta vai papildu adrese.
Valsts nodeva jāsamaksā pirms reģistra aktualizēšanai vai atjaunošanas.