Valkas novada pašvaldība gādā par novada iedzīvotājiem.
Pašvaldības priekšsēdētāja ir Gita Avote.
Priekšsēdētājas vietnieks ir Viesturs Zariņš.
Valkas novadā atrodas:
-
Valkas pilsēta
-
Ērģemes pagasts
-
Kārķu pagasts
-
Valkas pagasts
-
Vijciema pagasts
-
Zvārtavas pagasts
Novada administratīvais centrs ir Valkas pilsēta. No administratīvā centra pārvalda visu novadu.
Valkas novadā dzīvo aptuveni 8400 iedzīvotāji.
Pašvaldības adrese:
Beverīnas iela 3, Valka, Valkas novads, LV-4701
Pašvaldības juridiskā adrese:
Semināra iela 9, Valka, Valkas novads, LV-4701
E-pasts: novads@valka.lv
Tālrunis: +371 64722238
Darba laiki
P.: 8.00-16.00 (pusdienu pārtraukums no plkst.12.00 līdz plkst.13.00).
O., T., C.: 8.00-17.00 (pusdienu pārtraukums no plkst.12.00 līdz plkst.12.45).
Pk.: 8.00-16.00 (pusdienu pārtraukums no plkst.12.00 līdz plkst.12.45).
S., Sv.: Brīvs