Procesa apraksts
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
Iesniegums.
Ģimenes ārsta izziņu par klienta veselības stāvokli un atzinumu par aprūpes nepieciešamību. Izziņā norāda medicīnisko kontrindikāciju neesamību.
Psihiatra atzinumu par speciālo (psihisko) kontrindikāciju neesamību un piemērotāko pakalpojuma veidu klientam ar garīga rakstura traucējumiem, ja aprūpi vēlas saņemt persona ar garīga rakstura traucējumiem.
Dokumentus, kas apliecina, ka apgādnieki nespēj nodrošināt nepieciešamo aprūpi vecuma, veselības stāvokļa vai citu objektīvu apstākļu dēļ;
Novērtēšanas karte (protokols) un fizisko un garīgo spēju izvērtēšanas un aprūpes līmeņa noteikšanas kritēriji klientam ar funkcionāliem traucējumiem.
Nepieciešamības gadījumā sociālais darbinieks klientu apmeklē dzīves vietā un palīdz noformēt nepieciešamos dokumentus.Pakalpojuma saņemšana
Pastāvīgas aprūpes gadījumā, vienošanās par pakalpojuma saņemšanu tiek noslēgta uz vienu gadu. Pēc noteiktā aprūpes laika perioda beigām klients pēc nepieciešamības var atkārtoti pieprasīt aprūpi Noteikumos noteiktajā kārtībā. Aprūpe netiek veikta diennakts režīmā.