Uzņēmējdarbība
Unikāla iespēja piedalīties Vidzemes augstienes tūrisma tīkla „Vidzemēs” izveidē

Vidzemes Inovāciju nedēļas ietvaros, 23. februārī plkst. 16:00 tiešsaistē norisināsies  Vidzemes augstienes tūrisma zīmola „Vidzemēs” organizēta diskusija – darba sesija „Individuālo un kolektīvo vērtību apzināšanās un definēšana - veiksmīgas tīklošanās pamatprincips.” Tā ir unikāla iespēja ielūkoties jauna tūrisma tīkla tapšanā un kļūt par daļu no tā veidotājiem.

Pasākumu vadīs pieredzējušais raidījumu vadītājs, vides eksperts Māris Olte, kopā ar biznesa vadības treneri Gunti Kalniņu. Pasākuma mērķis ir rast atbildes uz jautājumiem par inovatīva tūrisma tīkla veidošanas pamatprincipiem. Vadītāji kopā ar skatītājiem meklēs un definēs individuālās un kolektīvās vērtības, kas nepieciešams lai, aktivizētu esošos un topošos tīkla partnerus, stiprinās piederības izjūtu tīklam, ieliks stabilus pamatus ilgtspējīgai dažādu nozaru pārstāvēto uzņēmumu veiksmīgai sadarbībai.

Zīmola „Vidzemēs” idejas autors Māris Olte uzsver šī pasākuma lomu turpmākajai tīkla attīstībai: „Šobrīd tūristam var dot pat sakņu dārza dobes ravēt vai bites ganīt! Vienīgais, kas nepieciešams, ir palūkoties uz mūsuprāt rutinēto lauku ikdienu radošāk un saprast, ka dzīvojam neticami gleznainā un unikālā reģionā. Tikai sazinoties varam vienoties, kurā vagā un kuras sētas dobēs laist tos, kas alkst atvilkt elpu! Tapēc jāsaprot, cik daudz esam gatavi uzticēties viens otram un ikdienā sadarboties kopēju ideju vārdā. Vidzemēs ir solis augšup, ārā no ikdienas!“

Izmantotās metodes pasākuma skatītājiem ļaus ne tikai kļūt par daļu no tūrisma tīkla "Vidzemēs" veidotājiem, bet arī iedos praktiskus piemērus, kā strādāt ar saviem darbiniekiem vai organizācijas biedriem, risinot dažādus iekšējos jautājumus.

Pasākumā īpaši aicināti piedalīties:
* Vidzemes augstienes uzņēmēji, kuri nodarbojas ar tūrisma/viesmīlības pakalpojumu sniegšanu (arī tos, kam tūrisms ir kā papildus darbības veids);
* Tūrisma jomā strādājošos un saistīto nevalstisko organizāciju pārstāvjus;
* Reģiona pašvaldību un TIC pārstāvjus;
* Esošu Latvijas tūrisma organizāciju/klasteru biedrus un vadītājus.

„Vidzemēs” ir zīmols, kas apvieno tūrisma un viesmīlības pakalpojumu sniedzējus vienotā tīklā, ar mērķi veidot Vidzemes augstienes reģionu kā konkurētspējīgu galamērķi ar kvalitatīvu tūrisma piedāvājumu ārvalstu un vietējam tirgum – www.vidzemes.lv

Idejas autors Māris Olte, biedrība "Zivju gani" un 10 uzņēmēji no Vidzemes augstienes reģiona īsteno projektu “Vidzemes augstienes lauku tūrisma tīkla izveide un attīstība”, kam piešķirts finansējums saskaņā ar Eiropas Savienības Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai programmas 2014. - 2020. gadam pasākuma 16. "Sadarbība" 16.3 apakšpasākumu "Atbalsts lauku tūrisma attīstības veicināšanai", kura ietvaros radīts šis zīmols. 

Informāciju sagatavoja:

Inese Olte
www.vidzemes.lv