26.07.2017
Aicina apmeklēt fizisku aktivitāšu nodarbības sēdoša darba darītājiem

Veselīgs uzturs un fiziskās aktivitātes ir mūsu enerģijas avots pat vissīkākajiem dzīvības procesiem. Ja uzņemtais un organisma fizioloģiskajos procesos patērētais enerģijas daudzums nav līdzsvarā, tiek traucētas vitāli svarīgas organisma funkcijas, piemēram, vielmaiņas procesi un imūnsistēmas darbība, tādējādi ietekmējot arī cilvēka garīgās un fiziskās darbspējas.

 

Sākot no š.g. 7.augusta Valkā būs par vēl vienu veselīgu brīvā laika pavadīšanas veidu vairāk – divas reizes nedēļā, darba dienu vakaros tiks organizētas Eiropas Sociālā fonda projekta “Veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi Valkas novadā”, id.Nr.9.2.4.2./16/I/035, pakalpojuma “Fiziskas aktivitātes sēdoša darba darītājiem 2017.gadā” ietvaros fizisku aktivitāšu nodarbības “Fiziskas aktivitātes sēdoša darba darītājiem”.

Nodarbības notiek BEZ MAKSAS!!!

 

Nodarbības notiks Valkas pilsētas kultūras nama telpās.

Nodarbības vadīs trenere Ance Andrējeva-Empele.

Nodarbību norises dienas pirmdienas un ceturtdienas (laika periodā no augusta līdz decembrim).

Nodarbību garums 40 minūtes.

Pirmā nodarbība pirmdien, 7.augustā plkst.18:15.

Otrā nodarbība ceturtdien, 10.augustā plkst.17:30.

Par turpmākajiem nodarbību laikiem (plkst.laikiem) vienosies uz vietas.

 

Nodarbību datumu laika grafiks:

Augusts

7

10

14

17

21

24

28

31

 

Septembris

4

7

11

14

18

21

25

28

 

Oktobris

2

5

9

12

16

19

23

26

30

Novembris

2

6

9

13

16

20

23

27

30

Decembris

4

7

11

14

18

21

 

 

 

 

 

Nodarbības sadalītas 5 ciklos:

Cikla nosaukums

Apraksts

Veselai mugurai

Ciklā paredzēti vingrojumi, kuri orientēti uz korsetes un ķermeņa augšdaļas muskulatūras attīstīšanu un nostiprināšanu (vēdera, muguras, plecu un krūšu muskulatūras). Ciklā tiks izmantoti paklājiņi, hanteles un pretestības gumijas.

Ķermenim un prātam

Cikla ietvaros paredzēts strādāt pie lokanības attīstīšanas, darbs ar elpošanu un savu spēju apzināšanos, iekšējā disciplīna. Tiks izmantoti vingrošanas paklājiņi.

Ārpus telpām

Kardio treniņi brīvā dabā (ātra pastaiga vai lēns skrējiens), kā arī spēka vingrinājumi izmantojot dabā atrodamos, pieejamos “šķēršļus” (soliņi, kāpnes, margas u.tml.).

Izturībai un asinsritei

Kardio treniņi visai ķermeņa muskulatūrai, kas vērsti uz izturības izkopšanu.

Koordinācijai un līdzsvaram

Paredzēti vingrinājumi ar vingrošanas bumbu, kuru izpildei nepieciešama līdzsvara izjūta un kuri vērsti uz dziļās muskulatūras nostiprināšanu, ciklā paredzēts arī darbs ar koordināciju (pagriezieni, dažādi vingrinājumu izpildes ātrumi, vingrinājumu simetriska izpilde u.c.).

 

Rakstam vēl nav pievienoti komentāri.

>